اخبار استقلال

اخبار استقلال

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1




گزارشي از تمرين آبي‌پوشان بعد از دربي

  بازیکنان استقلال بعد از شکست 3 بر 2 مقابل پرسپولیس از ساعت 13 امروز در حالی در ورزشگاه دستگردی حضور یافتند که ناراحتی در چهره‌شان نمایان بود و هنوز شکست مقابل رقیب دیرینه خود را باور نداشتند. حدود 30 هوادار در ورزشگاه دستگردی حضور داشتند و ناراحتی خود را به بازیکنان اعلام کردند.

اعضای کادر فنی استقلال یک ساعت قبل از آغاز تمرین در ورزشگاه حاضر شده و در خصوص شکست 3 بر 2 مقابل پرسپولیس جلسه‌ای برگزار کردند.

بازیکنان استقلال قبل از آغاز تمرین در خصوص دیدار روز گذشته و فرصت‌های که از دست دادند صحبت می‌کردند. هنگامی که قرار بود سوت آغاز امروز آبی پوشان زده شود پرویز مظلومی از بازیکنان خواست در رختکن جمع شوند و با آنها صحبت کند.

مظلومی که از شکست مقابل پرسپولیس ناراحت است دلایل دریافت 3 گل را در 10 دقیقه از بازیکنان جویا شد و از آنها خواست در این مورد توضیح دهند.

جواد زرینچه که به عنوان مشاور فنی فتح الله زاده فعالیت می‌کند به تمرین امروز آمده ولی به خواست خودش در این جلسه شرکت نکرد.

*هواداران استقلال به محض مشاهده زرینچه و شاهرخ بیانی اعتراض خود را نشان داده و این دو نفر را مورد سؤال قرار می‌دهند. بیانی خطاب به هواداران استقلال گفت ما باید گل‌های سوم و چهارم و پنجم را هم به پرسپولیس می‌زدیم اما متاسفانه غرور بازیکنان را برداشت. ما بازیکنی که تجربه داشته باشد و وسط زمین جمع کند نداشتیم و بازیکنان تصور کردند چون پرسپولیس 10 نفره است می‌توانیم گل‌های بیشتری بزنیم.

* مجتبی جباری که به دلیل آسیب دیدگی بازی روز گذشته مقابل پرسپولیس را از دست داده بود همچنان در تمرینات شرکت نمی‌کند و باید به مداوای پای آسیب دیده خود بپردازد.همچنین مهدی رحمتی در تمرین امروز شرکت نداشت.

* در ادامه بازیکنان دور هم جمع شدند و جواد زرینچه استقبال گرمی از آنها به عمل آورد. وی که در جلسه مظلومی و بازیکنان شرکت نکرده بود، خوش و بش گرمی با بازیکنان انجام داد و از آنها خواست با قدرت تمرین کنند. در حالی که فقط چند دقیقه از دویدن بازیکنان نمی گذشت یکی از هواداران بابت عملکرد روز گذشته بازیکنان، پژمان منتتظری را مورد انتقاد قرار داد. مدافع استقلال پاسخ آن هوادار را داد و در ادامه میلاد میداودی در حمایت از مدافع خوزستانی استقلال با آن هوادار به بحث پرداخت. در این بین وساطت کیانوش رحمتی و پورحیدری باعث شد به تمرین بازگردند و البته رحمتی از هواداران استقلال خواست تا آرامش خود را حفظ کنند.

* پورحیدری برای پایان دادن به اعتراض هواداران بین آنها رفت و با آنها به صحبت پرداخت. سرپرست آبی پوشان گفت شما حق دارید که ناراحت باشید و من هم از شما عذرخواهی می کنم. دیروز غرور بازیکنان را فرا گرفته بود و من هم با این سن و سال دچار غرور شده بودم اما تیم صدرنشین است و اجازه دهید قهرمانی را بدست آوریم. یکی از هواداران استقلال با صدای بلند گفت حاضریم قهرمان نشویم اما پرسپولیس را ببریم. پورحیدری در پاسخ گفت شما بهتر است صبور باشید چون آرامش تیم از همه چیز مهمتر است. در این بین یکی از لیدرهای استقلال وارد عمل شد و از هواداران خواست سکوت کنند چون تیم در صدر جدول است و باید دست از اعتراض برداریم.

* سرپرست استقلال و جواد زرینچه جلسه ای را با یکدیگر در طول تمرین برگزار کردند.

* تعدادی دیگری از هواداران استقلال در حرکتی جالب شاخه گل های رز را به برخی از بازیکنان اهدا می کردند که این حرکت جالب توجه بود.

* فریدون زندی یکی از بازیکنانی بود که مورد تقدیر پورحیدری و زرینچه قرار گرفت. این بازیکن که گل دوم استقلال را به ثمر رسانده بود گل های هواداران را گرفت و از آنها تشکر کرد.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل پرسپولیس حضور داشتند پس از ۲۰ دقیقه دویدن ورزشگاه را ترک کردند.

* مسئولان ورزشگاه دستگردی روی چمن این استادیوم به صورت کامل کاور کشیده اند و آبی پوشان مجبور بودند تنها پشت دروازه به ریکاوری بپردازند.

* هنگامی که بازیکنان قصد خروج از ورزشگاه داشتند هواداران آنها را دوره کرده بودند. آنها از کیانوش رحمتی پرسیدند چرا باختید و این بازیکن خطاب به هواداران گفت: خیلی ناراحت هستیم اما سایپا را صد در صد شکست می دهیم. اوضاع تیم درست می شود، ناراحت نباشید.

* پس از پایان تمرین عده ای از هواداران استقلال به سمت مظلومی رفته و به وی دسته گل دادند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سیاوش احمدبیگی تاريخ: جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to abi-esteghlal.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com